miércoles, 27 de mayo de 2009

Un pedaciño de tea / Un pedacito de tela

Onte, no fondo da miña carteira encontrei un pedaciño de tea. Este:


Un pouco machacado e sucio, xa despois de levar tanto tempo aí esquecido.

É curioso porque fíxome lembrar de onde saiu a Biblioteca Máxica. Agora que xa casi rematamos a primeira fase do mural. Este trapiño era unha mostra que tiña para saber a cor que me gustaba para o fondo da parte central do mural.

E aquí acabou ese trapiño, no fondo da miña carteira, aínda que serviu tanto para min. Que desconsiderada! Discúlpame, trapiño, é que con tantas cousas que hai no mundo, ás veces un non lembra de onde parten as cousas.

Non fagades caso disto último...


http://lh3.ggpht.com/_OZB6zqEi8cc/Sgi8EaHZPGI/AAAAAAAAEws/yApN6Nq_iAg/abm000025.jpg
Ayer, en el fondo de mi cartera encontré un pedacito de tela. Este:

Un poco machacado y sucio, ya después de llevar tanto tiempo ahí olvidado.

Es curioso porque me hizo recordar de donde salió la Biblioteca Máxica.
Ahora que ya casi terminamos la primera fase del mural. Este trapito
era una muestra que tenía para saber el color que me gustaba para el
fondo de la parte central del mural.

Y aquí acabó ese trapito, en el fondo de mi cartera, aunque sirvió tanto para mí. ¡Qué
desconsiderada! Discúlpame, trapito, es que con tantas cosas que hay en
el mundo, a veces una no recuerda de dónde parten las cosas.

No hagáis caso de esto último.
..

No hay comentarios: