miércoles, 20 de febrero de 2008

Rueda de prensa en Narón

Ayer, 19 de Febrero, en Narón, Carmen Martin asistió a una rueda de prensa junto con la concejala de cultura del Concello, Manuela López Sequeiros. En ella se presentó el proyecto Pintura en Acción 2008/Narón, con el que Carmen recorrerá el territorio naronés durante este año.

Transcribo el texto que publica hoy Diario de Ferrol:

Carmen Martín descubrirá o concello naronés a través das súas accións pictóricas

A pintora Carmen Martín traslada os seus maratóns artísticos ó Concello de Narón. Ó longo de todo o 2007, e cunha periodicidade mensual, pousou os seus utensilios en diferentes lugares do municipio ferrolán para plasmar durante doce horas a actividade na estación de tren, no peirao, no mercado, nas festas e incluso neste mesmo xornal. Esta proposta chega agora a Narón. En xaneiro traballou no muíño de Xuvia e en febreiro farao no polígono Río do Pozo. Nesta iniciativa conta co apoio da Concellería de Cultura.

M.J.R. > FERROL
López Sequeiros e Carmen Martín C.C.

"Esta é outra forma de amosar Narón, de amosalo desde o punto de vista dunha muller pintora", recordaba onte Manuela López Sequeiros.

"Para mí, la manera de saber bien cómo es Narón es pintándolo", explica Carmen Martín. "Me fascina lo emprendedor que es, siempre se están haciendo cosas nuevas y eso me sirve a mí como apoyo porque trato de hacer lo mismo en la pintura".

A artista ferrolá quere retratar a costa do municipio e tamén pretende pasar polos seus pinceis as grandes casas con xardíns da estrada de Castela. Polo de agora, aínda non escolleu tódalas localizacións.

Con estas accións pictóricas o que busca Martín é "unir esto que se hace tanto en el arte oficial, que es darle mucha importancia a la idea, con el trabajo", asegura. Estas doce horas pintando son "algo real que hago con toda la pasión" e supoñen unha interesante achega creativa para a artista. "Yo estoy en mi salsa. No sabía hasta dónde podía llegar el placer que me da".

Durante o 2008 non será só Narón o espazo polo que pasará Carmen Martín. Xa pintou na estación de tren de Santiago de Compostela e está previsto que viaxe a Vic, en Barcelona, para traballar centrada no templo romano da localidade. Na súa axenda máis próxima está tamén incluído o Centro de Recuperación da Fauna Salvaxe, en Oleiros.


Texto aparecido hoy en La Voz de Galicia, edición Ferrol:

El programa «Pintura en Acción» lleva a la artista Carmen Martín a retratar Río do Pozo
Autor:
La Voz
Fecha de publicación:
20/2/2008

La iniciativa de la artista Carmen Martín, Pintura en Acción, consistente en acciones de doce horas continuadas de pintura en distintos lugares, llevan a la pintora a retratar el polígono de Río do Pozo. La incitativa cuenta con el apoyo del Concello y ya se repitió el pasado mes de enero en el molino de Xuvia. «Teño a intención de coñecer Narón e a única forma de facelo é pintando» declaró ayer la artista nacida en Suiza.

Pintura en acción llevará Martín a diferentes rincones del municipio durante los restantes meses del año. En cada sesión, Martín pinta hasta diez cuadros.



Al final del ciclo habrá una exposición en una sala del Concello de Narón. Carmen quiere expresar su agradecimiento a la amabilidad y buena disposición de Manuela Pérez Sequeiros y la concejalía de Cultura de Narón.

No hay comentarios:

Seguir por e-mail