Transcribo el texto que publica hoy Diario de Ferrol:
"Esta é outra forma de amosar Narón, de amosalo desde o punto de vista dunha muller pintora", recordaba onte Manuela López Sequeiros.
"Para mí, la manera de saber bien cómo es Narón es pintándolo", explica Carmen Martín. "Me fascina lo emprendedor que es, siempre se están haciendo cosas nuevas y eso me sirve a mí como apoyo porque trato de hacer lo mismo en la pintura".
A artista ferrolá quere retratar a costa do municipio e tamén pretende pasar polos seus pinceis as grandes casas con xardíns da estrada de Castela. Polo de agora, aínda non escolleu tódalas localizacións.
Con estas accións pictóricas o que busca Martín é "unir esto que se hace tanto en el arte oficial, que es darle mucha importancia a la idea, con el trabajo", asegura. Estas doce horas pintando son "algo real que hago con toda la pasión" e supoñen unha interesante achega creativa para a artista. "Yo estoy en mi salsa. No sabía hasta dónde podía llegar el placer que me da".
Durante o 2008 non será só Narón o espazo polo que pasará Carmen Martín. Xa pintou na estación de tren de Santiago de Compostela e está previsto que viaxe a Vic, en Barcelona, para traballar centrada no templo romano da localidade. Na súa axenda máis próxima está tamén incluído o Centro de Recuperación da Fauna Salvaxe, en Oleiros.
El programa «Pintura en Acción» lleva a la artista Carmen Martín a retratar Río do Pozo
- Autor:
- La Voz
- Fecha de publicación:
- 20/2/2008
La iniciativa de la artista Carmen Martín, Pintura en Acción, consistente en acciones de doce horas continuadas de pintura en distintos lugares, llevan a la pintora a retratar el polígono de Río do Pozo. La incitativa cuenta con el apoyo del Concello y ya se repitió el pasado mes de enero en el molino de Xuvia. «Teño a intención de coñecer Narón e a única forma de facelo é pintando» declaró ayer la artista nacida en Suiza.
Pintura en acción llevará Martín a diferentes rincones del municipio durante los restantes meses del año. En cada sesión, Martín pinta hasta diez cuadros.
Al final del ciclo habrá una exposición en una sala del Concello de Narón. Carmen quiere expresar su agradecimiento a la amabilidad y buena disposición de Manuela Pérez Sequeiros y la concejalía de Cultura de Narón.
No hay comentarios:
Publicar un comentario